sobota, 6 września 2014

Brzydzisz mnie.

Każdego z Was, razem czy osobno. 
Sprzedawczyni ze sklepu czy osoba, z którą siedzę w ławcę, kolega z klasy, wychowawca, sąsiad, kot, pies, mrówka, kalafior. Nie ważne, każdym gardzę tak samo.



Jestem na to uczulona, jestem walonym alergikiem, po prostu wyczuwam kłamstwo na kilometr, nie lubię tego( tak jak większość ludzi), więc jak masz mi mydlić oczy pięknymi słowami, to poszukaj sobie drzwi, bo ja z Tobą już nie rozmawiam.

Nie ukrywajmy: każdy z nas kłamie.

Ba dum! Ktoś to musiał przyznać, każdy z nas ma swoje za uszami jedni mniej, drudzy więcej, ale każdy coś. Mnie nieraz także się to zdarza Tobie również i nie mów mi, że nie, każdy choć raz w życiu skłamał. Czy to z powodu grubego wyglądu koleżanki w jeansach, swojej wagi, czy kradzieży ze sklepowej półki.

Szkopuł tkwi w tym, że taka jest mentalność człowieka, nic nie zmienimy.
Prędzej mi kaktus na dłoni wyrośnie.

Chyba powinniśmy zadać sobie podstawowe pytanie, dlaczego ludzie kłamią?
Każdy posiada inny powód, jedni z niechlubnej przeszłości, drudzy z braku ciekawego życia(bo przecież łatwiej urozmaicić go małym kłamstewkiem) Ile ludzi, tyle powodów. Nie wiem ile masz lat, gdzie mieszkasz, jak masz na imię, ale wiem, że jesteś człowiekiem, tak jak ja.
Szybka ankieta. Kto lubi być okłamywany?
Las rąk, jak się patrzy.
Pamiętajcie zawsze o tym, że po drugiej stronie także jest człowiek, taki sam jak ja, jak Ty. Postaw się w sytuacji, gdybyś to Ty był tym człowiekiem, który jest okłamywany. Nie fajnie, prawda?

~*~
Dzisiaj krótko( sobota już, więc czas na posta ;))
Przez ostatnie 2 tygodnie, dodałam 2 posty( planowo, jeden na tydzień:)) Nie reklamowałam się na żadnym blogu i posty przyczytało 7 osób, rozumiem, że nie przypadły do gusty, tak jak wcześniejsze, ale to jest urok prowadzenia bloga, raz jest lepiej, raz gorzej, ale sens tkwi w tym, żeby się nie poddawać.
Do następnego!:)

4 komentarze:

  1. ciekawy temat... nawet bardzo...
    każdy z nas kłamie, ale nikt nie lubi być okłamywany...
    pozdrawiam.
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę jak ktoś kłamie, ale każdemu to się zdarza.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
    Masz świetny styl pisania <3 (naprawdę) i masz rację nikt nie lubi
    jak się kłamie, i że kłamstwo jest jak narkotyk! Bardzo sensowny post ;)

    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :*
    aarlenaa.blogspot.com
    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty kazdy post ktory piszesz widac ze wkladasz w niego cale serce a ten post naprawde dal do zrozumienia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń