sobota, 19 lipca 2014

Młodość.

Wchodząc dziś do sklepu stanęłam przed półką z magazynami i przez przypadek usłyszałam rozmowę dwóch starszych pań oglądających Tinę lub inną tego typu gazetę. Rozmowa dotyczyła młodości, panie wymieniały się własnymi wspomnieniami, stosując przerywnik: A pamiętasz to?
 Pokazywały sobie w innych gazetach sylwetki szczupłych modelek przypominajac sobie, jak one kiedyś wyglądały. Z rozmowy wynikało, że są przyjaciółkami. Wiem, że brzydko podsłuchiwać, no ale cóż. Gorzej chybaby wyglądało odsunięcie się od tych pań, bo mogłyby pomyśleć hmm... no nie wiem np, że brzydko pachną lub coś podobnego.
 
Przechodząc do sedna sprawy. Czym tak w ogóle jest młodość?
Kiedy ona się kończy?
 Według mnie młodość to czas, w którym zdobywamy doświadczenie, a storość jest wtedy, gdy z niego korzystamy. Więc zaraz, zaraz możecie sobie w tym  momencie pomyśleć, że przecież doświadczenie zdobywamy przez całe życie, więc kiedy zaczyna się ta starość? Tego nie wie nikt, bo nikt, nie może określić kiedy zaprzestaniemy zdobywać doświadczenie( czytaj: śmierć). 

Taka jest prawda, nikt nie może nam powiedzieć, że jesteśmy starzy, póki czujemy się młodzi, bo to my odpowiadamy za nasze życie, nikt inny za nas nie umrze, więc dlaczego ma za nas decydować?

Większość ludzi boi się starości, boi się zmarszczek i następstwa starości czyli nieubłaganej śmierci, bo tego jesteśmy pewni ona na pewno nadejdzie.

Często ludzie młodzi nie pamiętają o swoich babciach,dziadkach i innych ludziach tzw." starej daty", co jest błędem, bo kiedyś my też będziemy starzy i, też będziemy czekać na to, aby ktoś do nas zadzwonił, czy hmm.. może wysłał list. Ciekawa odskocznia od internetowej rzeczywistości, a na pewno się ktoś ucieszy. Zrób to teraz, napisz list, albo zadzwoń( choć czekałabym do rana, gdyż osoby starsze, już raczej śpią, choć kto wie ;D)

 Źródło obrazków: Google Grafika

Na dziś to koniec, do nastepnego :) 

28 komentarzy:

  1. Ja boję się starości jedynie pod względem tego, że najczęściej w pewnym momencie traci się możliwości fizyczne lub psychiczne, czasem nawet pogarsza się z obu stron.. Nie chciałabym sprawiać moim bliskim problemów, nienawidzę kiedy ktoś musi się dla mnie w jakiś sposób poświęcać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawy blog. Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny blog, widać że się rozkręcasz powoli :3
    Na zachętę obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądry post, rzadko na takie natrafiam. :)
    Widzę, że dopiero zaczynasz, obserwuję! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka,fajny blog,obserwujemy i zapraszamy do nas www.stankoos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam wiele starszych osób, które są o wiele młodsze duchem niż niejeden dwudziesto czy trzydziestolatek. Metryka to na szczęście nie wszystko.
    Zapraszam do siebie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog. Często starsze osoby mają za sobą wielki bagaż doświadczeń i możemy uczyć się od nich wiele. To przykre jak są traktowani przez społeczeństwo. Świetny blog. Trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post. Ja często widząc starsze osoby, zastanawiam się, jak wyglądały, gdy były młode :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz,to bardzo motywujące :)
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie :) Obserwuję tylko to co mi się podoba, żadne obs za obs nie wchodzi w grę, gdyż chcę zdobyć prawdziwych czytelników, a nie tych, którzy są zmuszeni do tego regułą ;)

      Usuń
  10. Bardzo mądry wpis!:) Ja ostatnio jak jeżdżę autobusem do pracy i patrzę na te wszystkie starsze osoby to zastanawiam się jak to będzie jak ja będę w ich wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądry post . Czasem zastanawiam się jak to będzie , kiedy będę już starsza ... Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehehe no pewnie ,że tak super post, fajnie piszesz, oby więcej takich tematów do pisania, a ja tu jestem pierwszy raz i podoba mi się bardzo ♥ Obserwuję : * Pozdrawiam : *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze mówię, że nie dożyję starości. xD Ale jak sobie wyobraziłam tą rozmowę to aż się uśmiechnęłam. Musiało to zabawnie wyglądać. :) Lubię starszych pozytywnych ludzi i mam nadzieję, że jesli jednak dożyję to taka będę. Obserwuję bloga. Miło by było gdybyś mogła poklikać w linki w najnowszym moim poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Młodość to stan ducha oraz wieloletnia praca. Znam panie ktore w wieku 60 lat wygladaja na 40 oraz ktore w wieku 40 na 60. Troche mi smutno kiedy ludzie mowia na nie osoby stare, poniewaz ludzie zyja czasami az do 110 roku zycia a 60 lat to dopiero polowa! Fajny post, poniewaz ma jakis sens a nie poraz etny o hejterach itp...
    mama mojej wychowawczynki ma 85 lat, i stwierdzila ze jest jeszcze mloda dlatego jezdzi na nartach oraz uczy sie nowego jezyka!

    Pozdrawiam
    Klikniesz? prosze!
    http://vframlii.blogspot.nl/2014/07/skomponuj-swoj-outfit-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorsze w starości chyba jest to, że coraz łatwiej człowiek się męczy czy łapie różne choroby :c Zmarszczki czy "już nie ta" figura to praktycznie żaden problem!

    dodajemy do obserwowanych i serdecznie zapraszamy do nas :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Młotość to 'state of mind' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Starość jest według mnie wtedy kiedy osiągnęliśmy już nasze wszystkie wyznaczone cele :).
    Bardzo fajny post :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnego bardzo masz bloga a ten wpis jest bardzo mądry gdyż ludzie pamiętają o swoich dziadkach i babciach jak przychodzi na przykład podczas swiąt kiedy trzeba prezent sprawić zapraszam do mnie z chęcią zrobię oserwację za obserwację http://always-classy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post! :)
    Podoba mi się :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajnie, jak tak mogłaś posłuchaćj ak sobie wspominają.Ciekawe czy my też tak będziemy z Gelą kiedyś razem wspominać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pod względem wieku długo pozostanę młoda bo od 4 lat mam 16 :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sam też boję się starości, ale nic z tym nie zrobimy ;p Ładnie zaczynasz - oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog baaardzo fajny, opowiadający realistycznie i naprawdę mądrze :) Bardzo fajny, biały, skromny design (;
    Zapraszam! http://linczi-blog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie się zgadzam, ostatnio 104latek pobijał u nas we Wrocławiu rekord w biegu na 100m. Oczywiście był to rekord osób powyżej 100lat i mimo że biegł w takim tempie, że dzieci obok mogłyby po prostu iść, on miał wrażenie jakby był Boltem, był z siebie dumny i wciąż czuje się młodo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dlatego trzeba cieszyć się młodością a nie narzekać że chce być sie już dorosłym
    poklikasz w linki ? staram się o współprace w zamian moge sie jakoś odwdzięczyć
    http://livka-livs.blogspot.com/2014/07/wspopraca-schinside.html

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest trzeci Twój post jaki przeczytałam. Jesteś dosyć młoda jak na blogerkę, a radzisz sobie - tak sądzę - bardzo dobrze, piszesz składnie, z sensem.
    Sądzę, że ta rozmowa dwóch starszych pań w sklepie była czymś okropnie uroczym. I cieszę się że na nią się natknęłaś, bo dzięki temu powstała dobra notka.
    Miłego wieczoru! :)

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń